Kalevan uudesta Takahuoneesta löydät rennot puitteet keskustelulle, ajankohtaisia näkemyksiä, markkinatietoa, bisnestapahtumia ja workshoppeja. Takahuone tarjoaa kaikille avoimen foorumin, joka tuo eri alojen toimijat yhteen, sekä tuottaa ja välittää kuulumisia erityisesti Oulun lähialueilta.

Tervetuloa osallistumaan ja verkostoitumaan!

29.10.2014

KALEVAN DIGIAAMIAINEN 29.10.2014
Displaymainonta Suomessa ja Kalevassa - Miksi mainostaa verkossa?

Verkkomainonta kasvaa vauhdilla. Sen osuus mediamainonnasta TNS Gallup Oy:n mukaan on jo 14 %. Sanomalehtien digiversiot keräävät eniten displaymainostuloja. Sanomalehtien Liitosta Sirpa Kirjonen kertoo, että sanomalehtien verkkoversioiden mainosmyynti kasvoi viime vuonna 22 %. Hän ei usko tahdin ainakaan hiljentyneen.

Digiaamiaisella pureuduimme seuraaviin aiheisiin:

Displaymainonta Suomessa ja Kalevassa - Katja Hylkilä, Kaleva Oy
Vertailua: Kaleva.fi, Facebook, Google; Kuinka markkinointi toimii eri alustoilla? - Miia Karvonen, Kaleva Oy

 



Takaisin